DUOS Jaarsymposium 2015

Een lustrum! Het vijfde DUOS Jaarsymposium zal plaatsvinden in Boerderij Mereveld te Utrecht op vrijdag 4 december 2015.

Gastspreker is professor Nick James, Founding Director van de Warwick Cancer Research Unit en Professor of Clinical Oncology in het Queen Elizabeth Hospital Birmingham. De klinische praktijk en research van professor James zijn gericht op prostaat-, blaas- en nierkanker. Hij was onder meer UK chief investigator van de TAX327 studie en chief investigator van de STAMPEDE trial (http://www.stampedetrial.org). STAMPEDE is met meer dan 5000 patiënten de grootste internationale op het gebied van prostaatkanker. Nick James zal op het DUOS Jaarsymposium spreken over ‘Docetaxel in Newly Metastatic Prostate Cancer Stampede trial and multivariate analysis’.

Hierbij treft u aan de volledige agenda van het DUOS Jaarsymposium 2015 .

KNL ondersteunt de organisatie van het symposium. Klik hier om u aan te melden. Voor vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met Nelleke van Dijk (n.vandijk@iknl.nl).

Vrijwillige donatie

DUOS vraagt geen inschrijfgeld, maar een vrijwillige donatie in de vorm van een gift. Aangezien Stichting DUOS een erkende ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) is, is uw gift onder voorwaarden fiscaal aftrekbaar. We beogen daarbij giften met een minimumbedrag van 50 euro. U kunt uw gift overmaken op het rekeningnummer van Stichting DUOS, Rotterdam is NL56RABO 0162 34 62 98 o.v.v. ‘Gift jaarsymposium 2015’.

Volledige accreditatie is aangevraagd voor urologen, radiotherapeuten en internist oncologen.

© 2017, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in