10de DUOS Jaarsymposium 2020 op 4 december, limiet: 80 bezoekers

De vakantie loopt alweer ten einde en DUOS krijgt vragen over het 10de Jaarsymposium. Wordt dat in deze roerige tijden nog face-to-face georganiseerd in de vertrouwde  Utrechtse Boerderij Mereveld?

Het antwoord is: ‘Ja zeker! En wederom op de eerste vrijdag in december (4 december).’ Boerderij Mereveld kan de huidige normen garanderen (1,5 meter afstand) mits het maximale aantal bezoekers beperkt blijft tot 80.

Besloten is om uit ieder van de 26 aangesloten DUOS-ziekenhuizen maximaal 2 bezoekers (1 medisch-oncoloog en 1 uroloog) toe te laten. En, als het ziekenhuis beschikt over een radiotherapeutische afdeling, desgewenst 1 radiotherapeut. Bestuursleden en sprekers worden niet meegeteld in dit quotum. Er worden dit jaar vanwege de corona maatregelen helaas geen artsen uit niet-DUOS ziekenhuizen toegelaten.

Het programma zal zoveel mogelijk op dezelfde wijze worden georganiseerd, inclusief internationale sprekers. Eveneens wordt voorzien in koffie, lunch(-box) en borrel. De inschrijving start in september en wordt georganiseerd via het DUOS secretariaat. IKNL verzorgt accreditatie en enquête.

Bent u van plan het symposium bij te wonen? U bent van harte welkom. Vanwege de limiet is een snelle inschrijving cruciaal. Houd 4 december vrij in uw agenda en let voor inschrijving, programma en verdere details op de DUOS site en nieuwsbrief.