11de DUOS Jaarsymposium afgelast

Beste collega’s / potentiële bezoekers en sprekers van het 11de DUOS Jaarsymposium,

Nog 10 dagen geleden waren we overtuigd van een face-to-face 11de DUOS Jaarsymposium. Met afstand, mondkapjes en QR codes was dat mogelijk. Maar oplopende besmettingen, een vervroegde persconferentie, het dringende advies om geen binnenlandse reizen te ondernemen indien niet strikt noodzakelijk, en het feit dat het merendeel van onze (UK) sprekers wegens aangescherpte regels moest annuleren, achtte het bestuur 3 december voor het Jaarsymposium niet langer haalbaar.

Al enige tijd geleden is besloten om de DUOS dag alleen IRL door te laten gaan, aangezien deze bijeenkomst naast een interessant programma vooral ook een uitgelezen mogelijkheid biedt om elkaar weer eens te ontmoeten.

Afhankelijk van de Covid ontwikkelingen en regels hopen we op voorjaar 2022, maar waarschijnlijker zal zijn als vanouds de 1e vrijdag van december (2022). In dat geval zijn er  2 uitreikingen van de Fred Guurink prijs (2021 en 2022).

We hopen u volgend jaar onder betere omstandigheden weer te treffen.

Prof. dr. Ronald de Wit, DUOS-voorzitter, namens DUOS-bestuur