ASCO GU 2016 vanuit Den Dolder

Van 7 t/m 9 januari 2016 vindt in San Francisco het jaarlijkse ASCO Genitourinary Cancers Symposium plaats. Voor de tweede keer is dit Symposium tegelijkertijd in Nederland te volgen: de ASCO DIRECT™ Live GU2016 in Den Dolder duurt van vrijdag 8 januari 16.00 uur tot zaterdag 9 januari 17.30 uur en brengt u het nieuws in compacte vorm.

Het programma in Den Dolder wordt samengesteld door een multidisciplinaire programmacommissie en bevat o.a. een selectie van opgenomen ASCO GU sessies. Daarnaast zal er tweemaal een live verbinding zijn met de San Francisco studio om vragen te stellen aan internationale sprekers en zal de impact van geselecteerde abstracts op de lokale praktijk worden bediscussieerd in een Oncologie Journaal. ASCO® hanteert een maximum aantal persoonlijke licenties waarmee de 40 deelnemers achteraf alle sessies op de ASCO® website kunnen bekijken.

Klik hier voor meer informatie en registratie.

Het Medical Meeting programma is een product van Quadia Online Video en het programma wordt ondersteund door Janssen. Accreditatie is aangevraagd bij de NIV, NVU en NVRO.