Blaas- of nierkanker: wat zijn uw ervaringen met de zorg?

Patiëntenvereniging Leven met blaas- of nierkanker is een online peiling gestart naar de ervaringen van mensen die blaas- of nierkanker hebben (gehad). Met deze vragenlijst wil men inzicht krijgen in ervaringen met de zorg en de ondersteuning die patiënten hebben gekregen tijdens hun diagnose, behandeling en het traject daarna. Daarnaast zijn er vragen over de informatievoorziening. Ook is men benieuwd wat de verwachtingen zijn van een patiëntenvereniging voor mensen met blaas- of nierkanker.

Voor wie is deze vragenlijst?

Deze online vragenlijst is bedoeld voor álle mensen die blaas- of nierkanker hebben (gehad). Naasten kunnen de vragenlijst ook invullen. Via onderstaande button kunt u in ongeveer 10 minuten anoniem uw ervaringen delen. De vragenlijst staat open tot 20 oktober.

Vul anoniem de vragenlijst in

Waarom deze vragenlijst?

De uitkomsten van de vragenlijst gebruikt Leven met blaas- of nierkanker om de belangen van blaas- en nierkankerpatiënten beter te behartigen. Maar ook om de ‘koers’ van onze patiëntenorganisatie beter te kunnen bepalen, zodat we nog meer van betekenis kunnen zijn voor patiënten. De uitkomsten worden eind november op blaasofnierkanker.nl gepubliceerd.

© 2020, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in

error: Content is protected