Inschrijving 10de DUOS Jaarsymposium geopend

Op 4 december, traditiegetrouw de eerste vrijdag van december, zal het 10de geaccrediteerde DUOS Jaarsymposium in Boerderij Mereveld te Utrecht worden georganiseerd. Boerderij Mereveld kan de huidige normen (1,5 meter afstand) garanderen mits het aantal bezoekers beperkt blijft tot 80.  Afgesproken en eind augustus ook gecommuniceerd op de DUOS site (27 aug ) is om uit ieder van de aangesloten ziekenhuizen 2 personen toe te laten (internist-oncoloog en uroloog) en, mocht het ziekenhuis beschikken over een radiotherapeutische afdeling, zo nodig een 3de persoon (radiotherapeut). Sprekers en bestuursleden worden hierbij niet meegeteld. Wilt u zelf met uw collega’s in uw ziekenhuis kortsluiten wie er  aanwezig is op het DUOS symposium? Vanwege de corona-regels is er dit jaar helaas geen plaats voor artsen uit niet-DUOS ziekenhuizen.

DUOS vraagt -tot op heden- geen inschrijfgeld, maar een gift. Giften komen geheel ten goede aan uro-oncologisch onderzoek en berichtgeving. Bovendien is uw gift onder voorwaarden fiscaal aftrekbaar omdat DUOS sinds 2013 een ANBI instelling is. DUOS verwacht derhalve in 2020 giften tussen de 70 en 150 euro op: NL56 RABO 0162 3462 98 tnv ’10de DUOS Jaarsymposium’.

De agenda is inmiddels grotendeels afgerond (zie ‘Agenda voor de lunch‘ en ‘Agenda na de lunch’). Prof. Mats Borjesson (Gothenburg) zal spreken over ‘Health benefits of physical activity’. Mats heeft het belang van fysieke gezondheid bij kankerpatiënten onderzocht. Dr. Martijn Stuiver, klinisch epidemioloog, oprichter van Onconet en zijn loopbaan begonnen als fysiotherapeut in het AvL, heeft eveneens toegezegd om, als vervolg op de presentatie van Mats, te spreken over ‘Exercise is medicine’ en dat specifiek voor de NL situatie. De tweede internationale spreker wordt de komende weken bekend. Er wordt evenals andere jaren voorzien in koffie/thee, lunch(box) en borrel.

De inschrijving is vanaf heden geopend via communicatie@stichtingduos.nl. Als het maximale aantal van 80 bezoekers is bereikt, wordt de inschrijving gesloten. Wordt dit aantal niet gehaald, dan is de laatste datum om in te schrijven 13 november. Daarna is inschrijving niet meer mogelijk. Er is expliciet geen toegang voor bezoekers die zich niet hebben ingeschreven en geen bevestiging van registratie hebben gekregen.

Vergeet u niet uw BIG nummer te vermelden ten behoeve van de accreditatie?

Tot slot: al dan niet doorgang van het symposium is uiteraard afhankelijk van de corona-omstandigheden en -regels van begin december. Laten we er het beste van hopen en uit kijken naar deze unieke gelegenheid om elkaar weer eens ‘life’ te ontmoeten.

© 2020, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in

error: Content is protected