Inschrijving zesde DUOS Jaarsymposium geopend

De inschrijving van het zesde, geaccrediteerde, DUOS Jaarsymposium op vrijdag 9 december is met ingang van vandaag geopend. Het symposium vindt wederom plaats in Boerderij Mereveld te Utrecht. De toegang is voorbehouden aan artsen (en maximaal 3 inschrijvers per sponsor).

De agenda vindt u hier. Het programma bestaat uit presentaties van Werkgroepen, DUOS bestuursleden, promovendi en drie toonaangevende buitenlandse sprekers:

DUOS vraagt geen inschrijfgeld, maar een vrijwillige donatie in de vorm van een gift. Aangezien Stichting DUOS een erkende ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) is, is uw gift onder voorwaarden fiscaal aftrekbaar. We beogen daarbij giften met een minimumbedrag van 50 euro. U kunt uw gift overmaken op het rekeningnummer van Stichting DUOS, Rotterdam is NL56RABO 0162 34 62 98 o.v.v. ‘Gift jaarsymposium 2016’.

Bij de registratie biedt IKNL wederom ondersteuning. Accreditatie: NVRO 5, NIV 3, NVU 5. De inschrijving sluit op 1 december.