Nierkanker webinar

Op donderdag 29 april 2021 van 13:00-14:00 uur wordt vanuit het Erasmus Medisch Centrum Kanker Instituut een digitale bijeenkomst gehouden door de expert groep Urogenitale Tumoren over kanker van de nieren. U bent van harte welkom om dit seminar bij te wonen en u kunt uw vragen stellen en in gesprek gaan.

Vier clinici zullen na een korte uiteenzetting direct aspecten van diagnostiek en behandeling kunnen bespreken die voor u van interesse kunnen zijn. U kunt deelnemen door een verzoek te sturen naar patientenseminar@erasmusmc.nl, waarna u een link ontvangt die toegang geeft tot het event. Deze link opent om 12:50 uur. U hoeft daarbij geen camera te gebruiken en kunt zo u wilt anoniem participeren en uw vragen stellen via de microfoon of via een chat-bericht.

Thema: lokale en systemische behandeling voor renaal cel carcinoom: wanneer combineren?
Voorlopig programma:
13.00-13.15            persoonlijke ervaring van een patiënt met nierkanker
13.20-13.35            Dr. Paul Verhagen, uroloog Erasmus MC: “Lokale behandeling na systemische therapie voor nierkanker”
13.40-14.00            Dr. Astrid van der Veldt, internist oncoloog Erasmus MC: “Systemische behandeling voor of na nierverwijdering voor nierkanker”

Namens het Academisch Centrum Urogenitale Tumoren,
Prof. Dr. Chris Bangma, Dr. Joost Boormans, Prof. Dr. Luca Incrocci, Dr. Arno van Leenders, Prof. Dr. Ronald de Wit

© 2021, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in