November: prostaatkanker maand

De maand november staat sinds enkele jaren in het teken van prostaatkanker. Dat betekent veel activiteiten en bijeenkomsten. Een greep uit het aanbod. De Movember beweging spoort aan om je snor te laten staan en te doneren. Onderzoekers in het UMC Utrecht sloten zich daarbij aan, ook daar kan je je aanmelden als je je snor wilt laten staan en tegelijkertijd het prostaatkankeronderzoek in het UMC Utrecht wilt sponsoren (vrienden@umcutrecht.nl). Een voorbeeld van enkele lezingen: het Antoni van Leeuwenhoek heeft op woensdagavond 13 november een publiekslezing over prostaatkanker. Het programma begint om 19.00 uur en eindigt om 21.00 uur. En het Franciscus Gasthuis & Vlietland heeft op dinsdag 5 november (10-1600) een Open dag Prostaatkanker. Bij beide informatieve lezingen kunt u luisteren en uw vragen stellen. Bent u op zoek naar een lezing of open dag in uw buurt? Google dan even, er wordt van alles georganiseerd.

© 2020, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in