Ondersteuning

DUOS  is een daadkrachtige en efficiënte organisatie met korte lijnen. DUOS wordt ondersteund door een extern bureau dat zorgdraagt voor de content van de website, voor de wekelijkse nieuwsbrief en voor de in- en externe communicatie. Daarnaast worden met enige regelmaat externe filmmakers ingehuurd.

DUOS wordt ondersteund door de Bestuursleden die onbezoldigd medewerking verlenen, bijvoorbeeld tijdens het jaarlijkse Symposium, tijdens de twee keer per jaar georganiseerde Bestuursvergadering en bij het beantwoorden van Forum vragen/digitale second opinions.

DUOS wordt ondersteund door particulieren. Als erkende ANBI-instelling kan Stichting DUOS fiscaalvriendelijk worden opgenomen in uw testament. DUOS betaalt geen erfbelasting dus uw gehele bijdrage komt ten goede aan de strijd tegen kanker. Meer informatie?

Lees hier hoe DUOS de donatiegelden besteed.

Voor fiscaalvriendelijk doneren, klik hier.

Wilt u direct via Ideal een gift overmaken, klik dan hier.

Daarnaast werd DUOS in 2020 ondersteund door:

1. Astellas, AstraZeneca en MSD Oncology
  2. Janssen, Sanofi, Bayer
  3. BMS, Amgen, Pfizer, Merck

Zo kan DUOS ieder jaar rekenen op een aantal vaste ondersteuners die we zeer dankbaar zijn. Zij maken onder meer de organisatie van het DUOS Jaarsymposium en het dagelijks updaten van onze site mogelijk.

© 2021, Stichting DUOS, redactie en teksten: Kuip&Ko, website: sbddesign.nldisclaimer   |   log in