Prijs voor beste uro-oncologisch proefschrift

Op het DUOS Jaarsymposium 2019 (vrijdag 6 december in Boerderij Mereveld te Utrecht) wordt een prijs uitgereikt voor het beste uro-oncologisch proefschrift van het jaar. Het gaat om 2.500 euro te besteden aan (na-)scholing. Het jaar loopt van 1 september tot 31 augustus. Het Bestuur maakt de afweging tijdens haar najaarsvergadering op 27 augustus.

Fred Guurink Prijs

Aanleiding voor het instellen van de prijs is een initiatief van Fred Guurink, een van onze patienten met prostaatkanker. De prijs wordt naar Fred vernoemd en door hem ook uitgereikt na een samenvattende presentatie door de promovendus tijdens het Jaarsymposium.

Promovendi die tussen 01/09/2018 en 13/08/2019 hun proefschrift verdedigd hebben, of dit nog zullen doen, worden van harte uitgenodigd voor 24 augustus a.s. hetzij hun proefschrift te mailen naar communicatie@stichtingduos.nl of 6 boekjes te sturen naar  Stichting DUOS, Postbus 485, 3720 AL Bilthoven.

Indien de verdediging plaats vindt na 31/08/2019 wordt het proeschrift meegenomen in de beoordeling van 2020.